ראשי » תאורה לבית » תאורה לבית – קניית גופי תאורה מהסלון ועד לחצר הבית

תאורה לבית – קניית גופי תאורה מהסלון ועד לחצר הבית

תכנון נכון של כל סביבת המגורים שלכם, היא משימה אשר טומנת בחובה גם משימות קצת יותר מורכבות. אפילו אפשר לומר משימות טכניות. בין שמדובר על תהליך תכנון הנדסי ואדריכלי ובין שמדובר על רכישת תאורה לבית מגורים פרטי. ישנם רגעים שבהם אנשי המקצוע הם חיוניים מאוד. ואתם לא יכולים להצליח להביא לידי ביטוי את כל החלומות שלכם, מבלי להיעזר בהם.

מבחינתם של ישראלים רבים, כדי לבצע רכישת תאורה לבית צריך לפנות לעזרת אנשי מקצוע. יחד לתכנן את כל שלבי העבודה השונים. אבל רגע אחד לפני שאתם רצים אל חנות תאורה הקרובה לביתכם. כדאי להבין מה הם העקרונות המובילים את תהליך הרכישה של תאורה לבית. כך תוכלו לקבל החלטות בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. במאמר הקרוב נציג לכם את עקרונות הייסוד הללו ונראה לכם איך הם באים לידי ביטוי בחלקים השונים של בית המגורים שלכם.

קניית גופי תאורה לבית - העקרונות החשובים

העקרונות לפיהם צריך לבצע תהליך חיפוש אחרי גופי תאורה לבית מבוססים על:

  1. גודל חלל הפנים שעומד לרשותכם – ככל שמדובר על חלל פנים גדול יותר ורחב יותר. כך יש צורך לרכוש גופי תאורה רבים יותר ולבצע התאמה בין חלקי הבית השונים. זוהי משימה שדורשת תשומת לב לפרטים הקטנים, אין ספק. אבל גם אחידות ולכידות כך שצריך לעבוד בשיטתיות ובארגון.
  2. התקציב שעומד לרשותכם – במידה ויש לכם תקציב מוגבל, או שאתם לא יכולים להשקיע יותר מידי משאבים במציאת גופי תאורה. חשוב שתמצאו איזון בין עלות לבין תועלת בכל גופי התאורה אותם אתם רוכשים.
  3. האווירה שאתם רוצים ליצור בבית – לכל אחד מחדרי הבית השונים יש אווירה מיוחדת שאתם רוצים ליצור. אווירות בזכות השימוש בגופי תאורה חזקים או חלשים, בצבעים שונים וגם בעיצובם של גופי התאורה עצמם. כן שאפשר להביא את החזון המלא שלכם לידי מימוש, ולהבטיח סביבה שעונה על כלל הציפיות שלכם.
רוצים לקבל הצעת מחיר משתלמת? השאירו פרטים

התאמת גופי תאורה לחדרי השינה בבית

תהליך ההתאמה של גופי תאורה לחדר השינה צריך לקחת בחשבון את השימוש בחדר, לאורך שעות היממה השונות. למשל, חדר שינה לבני נוער הוא גם המקום בו הם לומדים ומבלים לאורך שעות היממה. לכן צריך למצוא גופי תאורה שיכולים לשרת את הצרכים שלהם. גם בשעות היום אבל גם בשעות הלילה. לחילופין, בחדרי שינה, לרוב אין שימוש בשעות היום. כך שאתם יכולים לבחור גופי תאורה המתאימה לאווירת סוף היום. כמו גם צבעים רכים ונעימים לעיניים, ישפיעו על החוויה הכללית שאתם יוצרים ויאפשרו לגוף שלכם להירדם בקלות יחסית גם כאשר אתם לא ממש עייפים. לאור יש השפעה מאוד גדולה על איכות החיים ואיכות השינה שלנו. ולכן דווקא בחדר השינה צריך לתת תשומת לב יתרה לשימוש בתאורה איכותית.

קניית גופי תאורה לחדרים בבית

בחדרים משותפים כמו הסלון המטבח או חצר הבית. יש לכם הרבה יותר טווח תנועה והרבה יותר אפשרויות של גופי תאורה יוקרתיים. יהיה קל הרבה יותר להתקין תאורה בוהקת במרכז הסלון. ואתם תוכלו לעשות שימוש במנורות תלויות, כדי להדגיש את כל פרטי הריהוט החשובים. כמו כן, להעצים את הגודל והעיצוב הכללי של הבית שלכם. זאת אומרת, שדווקא בחדרים המשותפים יש לכם הרבה יותר חופש תנועה ויצירתיות. ולכן גם אתם תראו הרבה יותר עיצובים מעניינים שמיועדים להתקנה.