ראשי » חשמלאי מוסמך » חשמלאי מוסמך בעין שמר

חשמלאי מוסמך בעין שמר

ניהול נכון של בית עסק או בית מגורים, כולל גם צרכים שאין לכם מענה עליהם. במקרים רבים, פתרונות לבעיות מקצועיות כמו בעיות ברשת החשמל לא יכולים לקבל תשומת לב לאנשים מן השורה. גם משום שאין לכם מספיק ניסיון. אבל גם ובעיקר מפני שאתם לא אנשים מוסמכים לעבודה עם מערכות חשמל. ולכן, זוהי פעולה מסוכנת מאוד חייבים להפקיד בידיים של חשמלאי מוסמך בעין שמר. חשמלאי מוסמך זה יעזור לכם להתמודד עם האתגר, בזהירות ואחראיות.

מערכת החשמל היא מערכת תשתית בסיסית וחיונית והיא קובעת את איכות החיים בעולם המודרני. ולראיה, לא ניתן לקבל אישור אכלוס לבית מגורים חדש או משופעת, ללא בדיקה של תקינות מערכת החשמל. מה שאומר שאתם נדרשים לעבוד בצורה מסודרת ועל פי כל הכללים. בדרך להתקנה של מערכות חשמל חדשות, חשמלאי מוסמך בעין שמר יהיה לאיש המקצוע החיוני ביותר. מתוך ידע מקצועי רב שנים, ועם הבנה מעמיקה במערכות חשמל מתקדמות, החשמלאי יאפשר תנאי מגורים איכותיים. ואתם תרצו לבחור באדם המיומן ביותר לטובת המשימה החשובה. במדריך הקרוב נעזור לכם להבין איך למצוא חשמלאי מוסמך בעין שמר. עם כל הטיפים המיוחדים והטובים ביותר.

העבודה עם חשמלאי מוסמך – היא החלטה בטוחה וחוקית

יש משימות מקצועיות שלא דורשות יותר מדי מחשבה על הפרטים הקטנים. התקנת טלוויזיה או החלפה של נורה הן דוגמאות מעולות לעבודות פשוטות שאפשר לבצע גם בלי ידע מעמיק. אבל כאשר מדובר על תיקוני עומק למערכות החשמל בבית – ברור לכל שאי אפשר לקחת סיכונים מיותרים. כל תקלה או בעיה במערכת החשמל הכללית, משפיעה על סטנדרט הבטיחות בנכס שלכם. וכתוצאה מכך, יכולה לסכן חיי אדם בצורה ממשית. החוק הישראלי קובע כי ישנן סיטואציות מסוימות בהן עבודה עם חשמלאי בעין שמר היא מחייבת. ומעבר לכך האינטרס של בעלי הנכסים הוא לבחור לעבוד עם חשמלאים רשומים ומוכרים. שכן הם מסוגלים לבצע עבודה מאורגנת תוך שמירה על תנאי המגורים האופטימליים.

ניהול תקין של שגרת תחזוקה לנכסים פרטיים ומסחריים

המשימה הבסיסית והכי חשובה שאפשר להפקיד בידיים של חשמלאים היא תיקון של מערכות קיימות. עם התשתית למערכת כבר עומדת, החשמלאי מסוגל לאתר את התקלות בתוך רגעים ספורים. בשילוב עם כלי עבודה מתקדמים וזמינות למתן שירות, יהיה לכם פתרון מהיר לבעיות פשוטות יחסית. שיגרת התחזוקה בטווח הקצר, היא מתנה שאת פירותיה אתם תראו לאורך שנים ארוכות של מגורים בנכס בטוח. כאשר מערכת החשמל מספקת את כל הצרכים שלכם.

מחפשים חשמלאי מוסמך מומלץ באזור שלכם? השאירו פרטים וניצור אתכם קשר

מחירון חשמלאי מוסמך בעין שמר

  • ביקור חשמלאי מוסמך בעין שמר 250 ₪ - 200 ₪

    המחיר מתייחס לביקור בשעות העבודה המקובלות.

מחירון עבודות בלוח חשמל

  • איתור תקלת חשמל 450 ₪ - 350 ₪

    המחיר מתייחס לאיתור תקלת החשמל בלבד. במקרים בהם החשמלאי החליף רכיב, מקובל לדרוש כ- 50% מהמחיר המצויין למעלה.

  • התקנת לוח חשמל חד פאזי 1,700 ₪ - 1,500 ₪

    המחיר מתייחס ללוח חשמל בסיסי הכולל מפסק ראשי ו- 10 מאמ"תים. המחיר אינו כולל ביקורת של חברת חשמל.

  • התקנת לוח חשמל תלת פאזי 2,700 ₪ - 2,500 ₪

    המחיר מתייחס ללוח חשמל תלת פאזי הכולל מפסק ראשי ו- 10 מאמ"תים. המחיר אינו כולל ביקורת של חברת חשמל ועשוי להשתנות בהתאם לתנאי מערכת החשמל בשטח.

  • החלפת מפסק זרם ראשי 450 ₪ - 350 ₪

    המחיר מתייחס להתקנת מפסק חד פאזי וכולל את המפסק. התקנת מפסק תלת פאזי תייקר את עלות העבודה בכ-20%.

  • החלפת ממסר פחת 450 ₪ - 350 ₪

    המחיר מתייחס לממסר פחת חד פאזי וכולל את ממסר הפחת. התקנת ממספר פחת תלת פאזי תייקר את עלות העבודה בכ-20%.

  • החלפת מאמ"ת (פקק) 350 ₪ - 250 ₪

    המחיר כולל את המאמ"ת

  • תיקון מגעים בלוח החשמל 350 ₪ - 250 ₪

    המחיר מתייחס לתיקון מגעים רופפים שעלולים לגרום לקצר חשמלאי או שריפה.

  • התקנת שעון שבת 500 ₪ - 400 ₪

    המחיר כולל שעון שבת אנלוגי.

מחירון נקודות חשמל

  • התקנת נקודת חשמל ללא חציבה 500 ₪ - 300 ₪

    המחיר מתייחס לנקודת חשמל חד פאזית ולחיווט עד 5 מטר באמצעות תופסני פלסטיק או קליפס. עלות התקנת נקודת חשמל תלת פאזית עשויה להתייקר בכ- 20%-30%.

  • התקנת נקודת חשמל - כולל חציבה 700 ₪ - 500 ₪

    המחיר מתייחס לנקודת חשמל חד פאזית ולחיווט עד 5 מטר בתוך הקיר. עלות התקנת נקודת חשמל תלת פאזית עשויה להתייקר בכ- 20%-30%.

  • הזזת נקודת חשמל 400 ₪ - 300 ₪

    המחיר מתייחס להזזת שקע או מפסק עד 3 מטר, לא כולל חציבה. עלות הזזת נקודת חשמל כולל חציבה עשויה להתייקר בכ- 20%.

  • התקנת נקודת כוח (למזגן, מכונת כביסה, תנור אפייה) 700 ₪ - 500 ₪

    המחיר כולל חיווט ישיר ללוח החשמל, התקנת מאמ"ת נפרד, התקנת מפסק פאקט ושקע כוח, לא כולל חציבה.

מחירון התקנות והחלפות שקעים ומפסקים

  • החלפת שקע 350 ₪ - 250 ₪

    המחיר מתייחס להחלפת שקע חד פאזי. עלות החלפת שקע לתל פאזי עשויה להתייקר בכ- 40%.

  • החלפת מפסק 400 ₪ - 300 ₪

    המחיר מתייחס למפסק יחיד או כפול וכולל את המפסק.

  • החלפת מפסק לתריס חשמלי 400 ₪ - 300 ₪

    המחיר כולל את המפסק.

  • החלפת מפסק / שקע מוגן מים 350 ₪ - 250 ₪

    המחיר כולל מפסק / שקע יחיד.

  • החלפת מפסק לדוד 350 ₪ - 250 ₪

    המחיר כולל מפסק סטנדרטי.

  • התקנת סוויצ'ר - מפסק חכם לדוד 300 ₪ - 250 ₪

    המחיר אינו כולל את האביזר.

  • התקנת מפסק דימר (עמעם) 400 ₪ - 300 ₪

    המחיר כולל מפסק דימר סטנדרטי.

מחירון התקנת גופי תאורה

  • התקנת נקודת תאורה 500 ₪ - 300 ₪

    המחיר מתייחס להתקנת נקודת תאורה חדשה, כולל חציבה עד 3 מטר.

  • התקנת גוף תאורה 250 ₪ - 100 ₪

    המחיר אינו כולל את גוף התאורה או את התקנת נקודת החשמל.

  • התקנת ספוט 250 ₪ - 100 ₪

    המחיר אינו כולל את עלות הביקור והספוט.

מחירון עבודות נוספות בחשמל

  • בדיקת הארקה 400 ₪ - 300 ₪

    המחיר כולל את עלות הביקור.

  • התקנת טיימר לדוד 450 ₪ - 350 ₪

    המחיר כולל טיימר אנלוגי סטנדרטי.

  • התקנת מאוורר תקרה 350 ₪ - 250 ₪

    המחיר אינו כולל מאוורר תקרה.

מניעת תקלות חמורות – בזכות חשמלאי מוסמך בעין שמר

אבל מה קורה כאשר חשמלאי מוסמך מגיע לנכס שבו יש תקלות חמורות מאוד? כאלו שלא מאפשרות אפילו לחשוב על מגורים או עבודה בטווח הקצר? ובכן במצבים כאלה צריך לחשב מסלול מחדש לגמרי. ואפילו לשקול בצורה רצינית את האפשרות להחליף לגמרי את מערכת החשמל בבית. תשתיות החשמל חייבות אם כך להתבסס על סדר וארגון. כמו גם על רעיון לוגי שמעוגן בחוקים ורגולציות. על פי רוב אנשי המקצוע יבקשו להתייחס לאלמנטים כמו:

נקודות החיבור של מערכת החשמל הביתית

התשתיות האזוריות של מערכת החשמל הן תשתיות מסופקות על-ידי חברת החשמל. לכל השכונה ולכל מבנה ברחבי הארץ, אפשר לחבר את תשתיות מערכת החשמל. זוהי משימה שדורשת שיתוף פעולה בין החשמלאי המוסמך לבין אנשי חברת החשמל. אשר בסופה, החשמלאי מקבל את כל המידע בנוגע למתח החשמלי ולסוגי החיבורים של חברת החשמל מספקת. על בסיס המידע הזה, ניתן לקבוע מהי נקודת החיבור של מערכת החשמל הביתית. ולבסס את כל עבודת הזרמת החשמל לנכס.

הקמה לפי תוכניות עבודה

בתוך הנכס שלכם, חשוב ליצור מערכת חשמלית שמתאימה לתוכניות המבנה המקוריות. בעת הגשת התוכניות לאישורי הבנייה, נקבעו סדרי העבודה והם מחייבים את כל אנשי המקצוע. כך שכל סטייה או חריגה מהמתוכנן במערכות החשמל, עלולה לגרור קשיים בקבלת אישורי האכלוס של הבית. במידה ואתם לא רוצים לייצר מורכבויות, האחריות על הקמת מערכת התקינה נופלת על כתפיו של חשמלאי מוסמך בעין שמר.

בקרת איכות ותיקון תקלות

גם אם הצוות שלכם עבד בצורה הכי מסודרת שיש. וגם עם עשיתם הכל כדי להימנע מבעיות ברשת החשמל. עדיין אי אפשר לסמוך בעיניים עצומות על המערכת. רגע לפני שמזמינים את חברות הפיקוח להעניק אישור אחרון למערכות, צריך לוודא שהנכס מוכן. ועל כן, חשמלאי מוסמך בעין שמר יעבור בין כלל חלקי הבית. ובעזרת כלי אבחון מיומנים יזהה את הכשלים הפוטנציאליים ויבצע תיקונים אחרונים. בעת הבדיקות הסופיות, הבית יוכרז כבטוח למגורים ואתם תוכלו להנות מהנכס לאורך שנים.

חשמלאי מוסמך מומלץ
חשמלאי מוסמך לבית

ידע שהוא כולו כוח – ממונף לטובת הצרכים שלכם

כמו שאתם בוודאי מצליחים להבין העוצמה הכי משמעותית של מומחים מקצועיים בתחום החשמל היא הידע. מערכת החשמל מלכתחילה היא מערכת סבוכה ומלאת אתגרים ברמה הטכנית. ככל שעוברות השנים פיתוחים חדישים נכנסים לחיינו. ומחד מאפשרים את תנאי המגורים ההולמים במאה ה 21. כאלו שמאפשרים התקנת מערכות בית חכם ושימוש במתח חשמלי גבוה ללא בעיה. ומאידך הפיתוחים הללו דורשים התקנה של צוות מיומן שישמור על כל דרישות הבטיחות. וגם תהליכי תחזוקה שוטפת קבועה.

כלומר, היום אי אפשר להתהדר בידע לא ממוסד שצברתם על עולם החשמל. להבטיח הרים וגבעות ולפעול ללא כל רגולציה. משחק במערכות החשמל מוביל לבעיות ארוכות טווח לכל הפחות. ובמקרים המסוכנים באמת, גם לפציעות בנפש ולאבדות קשות של רכוש יקר. וכאן נכנסים לפעולה אותם מומחים שלמדו שנים רבות את רזי עקרונות המערכות החשמליות המודרניות. הם מכירים את המבנים הקיימים של המערכות. וגם יכולים להבין את הלוגיקה שעומדת מאחוריהם. וכך מתאימים את עצמם ואת השירות שלהם, לכל שינוי והתפתחות של עולם החשמל.

תהליך עבודה עם חשמלאי מוסמך בעין שמר - כך תעשו זאת נכון

מיד עם השלמת התוכניות נכנסת העבודה לשלב מתקדם החשמלאי יבקש לבחור את חומרי הגלם החשובים למשימה. עבודות בתחום החשמל, הן עבודות של מערכות חיווט, נתבים ומפצלי זרמים. כלים טכניים וטכנולוגיים, הם אלו שמבצעים את הניתוב של זרימת החשמל אל חדרי הבית השונים. ובסופו של תהליך מאפשרים להזרים למכשירי החשמל את המתח הדרוש להם. כאן חיוני ליצור איזון בזרימת המתח. שכן מתח גובה יכול לשרוף את מוצרי החשמל ואף להצית שריפה בבית המגורים. החשמלאי יוודא שכל שקע מקבל את המתח הדרוש לו. וכל מוצר חשמל פועל תחת התנאים הבטיחותיים המתבקשים. וכך ישלים את העבודות בלוח הזמנים הדרוש ותוך מינימום סיכון פוטנציאלי לתקלות עתידיות.

חשמלאי מוסמך
בתמונה: חשמלאי מוסמך מתקין גופי תאורה בבית חדש

מיד עם השלמת התוכניות נכנסת העבודה לשלב מתקדם החשמלאי יבקש לבחור את חומרי הגלם החשובים למשימה. עבודות בתחום החשמל, הן עבודות של מערכות חיווט, נתבים ומפצלי זרמים. כלים טכניים וטכנולוגיים, הם אלו שמבצעים את הניתוב של זרימת החשמל אל חדרי הבית השונים. ובסופו של תהליך מאפשרים להזרים למכשירי החשמל את המתח הדרוש להם. כאן חיוני ליצור איזון בזרימת המתח. שכן מתח גובה יכול לשרוף את מוצרי החשמל ואף להצית שריפה בבית המגורים. החשמלאי יוודא שכל שקע מקבל את המתח הדרוש לו. וכל מוצר חשמל פועל תחת התנאים הבטיחותיים המתבקשים. וכך ישלים את העבודות בלוח הזמנים הדרוש ותוך מינימום סיכון פוטנציאלי לתקלות עתידיות.

שאלות ותשובות

איך אפשר לבדוק האם החשמלאי הוא חשמלאי מוסמך?

במידה ומצאתם חשמלאי מוסמך בעין שמר והנכם רוצים לוודא שאכן הוא חשמלאי מוסמך והרשיון שלו בתוקף.  תוכלו לבדוק זאת בעזרת שאילתה לעוסקים בביצוע עבודות חשמל. זהו אתר ממשלתי של משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים בו תוכלו לבדוק האם החשמלאי שמצאתם בעל רשיון בתוקף והינו חשמלאי מוסמך.

כמה עולה ביקור חשמלאי מוסמך בעין שמר?

מחיר ביקור חשמלאי מוסמך מושפע משני גורמים: שעה ביום, והאם מדובר ביום חול או ביום שבת או חג. לדוגמא, המחיר לביקור חשמלאי מוסמך בעין שמר בשעות העבודה המקובלות ביום חול ינוע בין 200 ל-250 ש"ח. מומלץ לעיין במחירון חשמלאים באתר ולקבל אינדיקציה על ההוצאה הצפויה לפי סוג העבודה הנדרשת.

מתי נדרש להזמין חשמלאי מוסמך בעין שמר?

חשמלאי מוסמך בעין שמר נותן מענה בכל הקשור לתשתיות וציוד חשמל, בין אם מדובר בתיקונים, התקנות, או תחזוקה שוטפת. לכן, יש להזמין חשמלאי בעין שמר בהתאם לסוג ולחומרת הבעיה הקיימת.

האם כל קצר או תקלת חשמל מחייבת חשמלאי מוסמך בעין שמר?

קיימים לא מעט מקרים בהם ניתן להסתדר לבד עם כלי עבודה בסיסיים כמו קפיצות חשמל, קריאת מונה, כיוון שעון שבת, ועוד. כך שלא כל תקלה קטנה באמת מחייבת הזמנת חשמלאי מוסמך. כמו כן, יש לקחת בחשבון שגם בעבודות חשמל "קטנות" וגם במתקדמות יותר. לדוגמא חידוש חיווט בבית ישן, התקנת נקודות חשמל חדשות ועוד. טמונות לא מעט סכנות כמו קשת חשמלית, נפילה מגובה, וכמובן התחשמלות. לכן, אם אין לכם ניסיון בעבודות מסוג זה, אם אין ברשותכם את הכלים המתאימים, או אם קיים חשש בטיחותי כלשהו יש להזמין חשמלאי מוסמך בעין שמר שיהיה מקצועי, מוסמך ובעל ניסיון בתחום.

עוד כתבות דומות בנושא חשמלאי מוסמך